tirsdag 13. oktober 2015

Vilje og jeg på nye eventyr

Her kommer en ny et-bilde-hver-time-blogpost.
Jeg tror forøvrig bildene mine er litt i utakt i forholdt til timer og klokkeslett, men her kommer i hvert fall bilder fra fredagen da jeg og Vilje var ute på farten sammen.

Jeg startet dagen med å pante flasker, det hadde hopet seg opp masse i boden hjemme for ingen er no flinke til å huske å gjøre denne jobben. Men den som panter flaskene får pengene så dette er min andre pantetur denne uka. Boden er nå tom for tomflasker, yay!


Så fulgte jeg Vilje til tannlegen. Mens hun var inne satt jeg på venteværelset og spilte Animal Crossing: New Leaf. Etter å ha undersøkt hva butikkene hadde av utvalg denne dagen, hilst på naboene mine og vannet rosene (jeg prøver å få avlet fram blå roser!) så møtte jeg Phineas som gav meg denne badgen. Usikker på om den er noe å være spesielt stolt av? :p


Så tok vi toget til Oslo. Der spiste vi mat på McDonalds og saumfarte de nærmeste garnbutikkene. Vi var også inne på Lush og spurte om de hadde noe som helst igjen av dusjsåpen Grass som har gått ut av sortimentet deres. Det hadde de ikke, men damen anbefalte oss å sende en mail til Lush sitt hovedkontor, da stor etterspørsel har fått utgåtte produkter til å komme tilbake tidligere. Worth a shot!


Vi var på platekompaniet og oppdaget at animesamlingen deres har utviklet seg masse siden vi var yngre. Jeg siklet litt på den komplette samleboksen med Death Note.


Så dro vi til Glazed and Amused og hentet koppene vi malte på Viljes utdrikningslag. 
Se så fine de ble!
(Stavekontrollen min mener at ordet "utdrikningslag" ikke finnes, men at jeg kan prøve ordet "utdrivingsplikt" ...?)


Deretter bar det en tur hjem til Vilje der jeg fikk hilse på kaninene før jeg dro videre med Mamma i butikken.


Bagasjerommet på bilen ble stående åpent noen minutter, Pus benytter sjansen.


Form med tacokjøtt, ost og nachos til middag.


Høst-te fra Black Cat og forrige søndags episode av Downton Abbey som vi hadde tatt opp.


The Graham Norton Show.


Og så gikk jeg og la meg. zzz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar