mandag 26. oktober 2015

En katt for sin papp

Del to av min lille restegarn-trilogi.
I garnnettet mitt lå det en del rødt, svart og grått garn. Noe har jeg laget pulsvanter til meg selv med og noe av det er rester etter kjærstens forrige julegave fra meg. En rød og svart lue med Space Invaders på. Jeg har glemt å ta bilde av den så det får jeg gjøre etterhvert som det blir kaldere og han begynner å gå med den igjen, men den er inspirert av dette mønsteret.

Det var ikke så mye igjen av hvert nøste, men jeg begynte likevel å leke meg litt med forskjellige mønstre. Jeg har boken Strikk: abc for strikkeentusiaster, som i sin enkelthet er god å ha når man står fast og trenger mønster-ideer. Etterhvert som jeg hadde strikket litt dukket det likevel opp en idé! fargene passet jo så godt sammen og jeg hadde et pappbrett som vi fraktet brusbokser fra Sverige på i sommer...


Jeg passet på at lappene mine ble omtrent like store og så heklet jeg dem sammen.
Alle som kjenner en katt vet kanskje hvor jeg er på vei hen...?


Pus syns at pappsenga ble veldig fin, men at kameraet mitt bråker og at jeg maser noe helt fryktelig.


2 kommentarer:

  1. Jeeeeeee for oppvarma pappboks! Men snufs han begynner å se ganske pjuskete ut :(

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, han er ikke så ung og sprek som han var. Og dyrlegen har oppdaget to svulster på bukspyttkjertelen som gjør at han produserer alt for mye stoffskifte-hormoner. Men nå får han pille hver dag og ser mye bedre ut enn han gjorde for tre uker siden :)

      Slett