søndag 8. november 2015

Hvem som helst kan bli far, men det kreves noe spesielt for å bli en Pappa

Pappaen min har lært meg masse gjennom årene,
og jeg tror det jeg setter aller størst pris på er all musikken han har vist meg.
Pappaen min har dessuten lært meg at med et åpent sinn kan man finne god musikk i de fleste sjangre, bare man hører etter. Jeg tror dette har hjulpet meg masse mens jeg ble stor jente og skulle finne min egen musikksmak.

Så, i anledning farsdagen, her er en sang fra et album som ofte stod på i Pappas bil når vi dro på ferier o.l. og som har blitt en av mine absolutte favoritter.

Surprised av Latin Quarter. Fra albumet "Bringing Rosa Home". Det irriterer meg grenseløst at dette albumet ikke finnes på Spotify! Heldigvis har jeg en gang i tiden rippet Pappas fysiske plate så jeg kan ha det på mp3-spilleren min.


Gratulerer med farsdagen, Pappa!
Stor klem fra begge jentene dine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar