mandag 27. juni 2016

Hej, hej, sommartider












Den siste uken har jeg stort sett passet på Mammaen min. Men jeg har også vært litt på jobb og jeg har møtt Vilje for å forberede neste oppskrift til Gacha Stitches. Også har jeg vært i utdrikningslaget til Tinkerbeth.

Vi tilbrakte en hel dag på The Well og koste oss masse. Her var det masse forskjellige dusjer og basseng å utforske. Samt badstuer av forskjellige slag. Jeg var innom den finske helt i starten, det var veldig deilig, men jeg orket igrunn ikke flere saunaer etter det. Varmt nok er det i hvert fall. Min favoritt var absolutt det varme bassenget ute som var inspirert av de varme kildene i Japan. Dette var nok en forsiktig norsk variant, men veldig behagelig.

Bruden virket som hun koste seg masse og det gjør meg veldig glad :)

Jeg har også kost meg med kryssord de siste dagene. Vi pleide alltid å løse kryssord sammen på hytta, og det gikk opp for meg her om dagen at jeg ikke hadde gjort det på en stund. For meg bringer det fram masse gode sommerminner. Også er det ganske gøy, jeg har til og med overrasket meg selv med å være sånn passe flink.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar