mandag 20. juni 2016

Amerikaanske gudeeer












Her er det rolig for tiden. Mamma har endelig blitt operert og vi løper rundt og hjelper henne med alt. Hun skal ikke løfte noe som veier noe som helst, og i begynnelsen klarte hun ikke å reise seg opp eller sette seg ned uten støtte fra en av oss. Nå begynner det heldigvis å gå mye bedre, men hun er fortsatt ikke klar for å være alene. Om 6-8 uker skal hun være frisk :)

Da broren min var i Disney Channel alder, gikk det en serie som het Den amerikanske dragen.
Introen på den norske dubben var helt elendig fremført. Mulig den originale blir sunget like flatt og grusomt, det har jeg forøvrig ikke sjekka...
Men det har seg sånn at nå når jeg leser en bok som heter Amerikanske guder, så syns hodet mitt det er en god idé å, ti år senere, få denne sangen på hjernen.
Jeg bare bytter ut ordet "drage" med "guder" også er jeg igang hele dagen.
Tenkte jeg skulle dele det med dere :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar