mandag 21. mars 2016

Jeg har en blogg












Jeg er så rar. Jo mer som skjer rundt meg jo mindre blogger jeg.
Det er ganske tullete, for hva er da poenget med å ha en blogg når det man blogger om er de periodene der det ikke skjer noen ting?

Jeg var til og med så godt i gang. Rett etter jul satt jeg og planla at jeg skulle begynne å blogge mer systematisk og huske å blogge alt som var verdt å blogge. Jeg kom litt igang også. Blogget om bøker og greier...

Og jeg skal fortsette! Bare se bort ifra denne lille bloggpausen på flere uker... :p

Denne helga har jeg passet på puser og hus for ferierende folk, så nå har jeg skrevet om turen min til Finland i februar og andre ting. Snart vil det dukke opp bloggposter om litt av hvert, det er bare å vente i spenning XD

Her er i midlertid en liten oppdatering:

Det ble ikke jobb i Follo, men jeg søker videre på andre fine jobber etterhvert som de dukker opp.

Det er påske og i tillegg til å kose med pusekatter, spiser jeg påskeegg og nyter vårsola.
I dag skal jeg ut på shoppingtur og restaurantbesøk med søsknene mine for å feire våren.
Og ellers er ting ganske greit :)

God påske!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar