mandag 25. januar 2016

Dette skjer i livet mitt akkurat nå

Jeg har vært på jobbintervju!
For det som virker som drømmejobben. Om jeg får den flytter jeg til Follo, men det kan jeg jo leve med. Barne- og ungdomsbibliotekar i et flott bibliotek med atmosfærisk lokale, hyggelige ansatte og flotte omgivelser!
Men de har fire andre å vurdere også, så det gjelder å krysse fingrene.

Jeg har ødelagt tastaturet på PC'en min. Sånn går det når man tror man kan fikse selv, men ikke er forsiktig nok når man river ting fra hverandre. Jeg skulle bare demontere for å komme til vifta sånn at jeg fikk rengjort den. Hvilket jeg gjorde, og det funka, vifta er nå så støvfri som bare det og PC'en har det bedre.
Men nå fungerer ikke tastene 1234 7890, og alle symbolene som følger med der, og heller ikke den høyre og den nedoverpekende piltasten. Jeg skriver dette innlegget delvis ved hjelp av skjermtastaturet, Hurra...

Mammaen min har vondt i magen sin. Det er en brokk, vi har vært på sykehuset og greier. Det går bra, den har trukket seg tilbake, men det blir nok en operasjon etterhvert. Foreløpig er hun sykmeldt og får ikke lov til å gjøre noe som involverer magemusklene...

Jeg har fått jobbe masse den siste uka, hvilket er utrolig deilig. Ferieavvikling, kurs og møter hjelper masse for en som er lever som vikar. Skal jobbe en uka her også.

I løpet av uka skal jeg få svart på e-poster også, beklager til alle som føler seg oversett!

1 kommentar:

  1. Krysser fingre, tær og øyne for deg!
    Også kan du hilse moren din fra Jesper at brokk er ikke så ille, for det betyr at du blir klødd masse på magen ;)

    SvarSlett