fredag 11. desember 2015

"Ærlighet, mot og offervilje!"

Det går så mange diskusjoner om NRKs julekalendere for tiden. Massevis av folk som er sure fordi NRK ikke vil vise Jul i Skomakergata eller Blåfjell lenger.

Jeg forstår godt at folk har gode minner rundt disse programmene, Jul i Blåfjell er min personlige favoritt og jeg koste med masse med Skomakergata da jeg var liten, men jeg ser faktisk NRKs poeng når de uttaler at "barn fortjener oppdaterte kvalitetsserier laget for dem i deres tid".

Og kjære vene da folka! Det er da vel ikke som om de gamle seriene brennes og forsvinner. Gå ut og kjøp deg DVDene og kos deg. Jul i Skomakergata er dessuten tilgjengelig gratis på NRK nett-TV, hvis det er den du vil se på i jula så er det da ingen som stopper deg fra det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar