søndag 31. mai 2015

Der kleiner Schmetterling

En gang kjærstefamilien var i Tyskland uten meg, og de skulle hente nøkkelen til leiligheten de pleier å leie, spurte utleier-damen etter meg. Hun skal visstnok ha spurt "hvor er den lille sommerfuglen?"

Små broderiprosjekter er en av favoritt syslene mine. Det er stas med store også, men med de små så kommer mestringsfølelsen fortere. Dessuten er de lettere å ha med seg rundt omkring, disse sommerfuglene har jeg båret rundt i veska mi og brodert på på ferier og lignende. Og nå er de ferdige, jeg har til og med rammet dem inn!

Jeg liker så godt hvordan det duse, beige motivet brytes av den fargerike sommerfuglen og hvordan motivet snor seg utover sitt eget format.

Det finnes en tredje i serien også, jeg planlegger å kjøpe og lage den etterhvert. De ser så bra ut ved siden av hverandre.
Rammene har jeg kjøpt på nille.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar