søndag 19. juli 2015

Nostalgi

Bokvenninnen, søsteren min og jeg hadde fest på fredag. Nostalgifest :)

Vi bestemte oss for å kle oss slik vårt 15 år gamle selv hadde ønsket å kle seg om hun hadde hatt resursene og motet som vi har i dag. Jeg kan ikke si antrekket mitt ble helt autentisk, garderoben min har endret seg en god del på 13 år, men jeg tror likevel 15 årige Kio ville vært fornøyd.

Mitt trademark på den tiden var armbånd, mange på en gang, de skulle helst dekke hele underarmen. Nå finner jeg rett og slett ikke nok armbånd i mitt eie til å kunne gjenskape det. Men noen armbånd ble det. Og alt annet av smykker og tilbehør. Jeg var dronningen av accessories da jeg var yngre.

Så danset vi hele natten med en god del promille i kroppen. :D

Her er spillelista vår, den er på over 200 sanger, likevel gikk mye av kvelden med på å komme på alle sangene vi hadde glemt, men som burde vært med.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar